دانلود کلیپ

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

سانسور ترانه لکنت، بنیامین بهادری

با این که الان خیلی خسته بودم ولی گفتم یه سری ویدیوی جدید بزارم.

برنامه شهرآورد سانسور ترانه لکنت، بنیامین بهادری

تو برنامه شهرآورد شبکه یک از ممیزی و سانسور شعر و ترانه لکنت، بنیامین بهادری طنز کردند.

برنامه شهرآورد سانسور ترانه، مدار صفر درجه،علیرضا قربانی

تو برنامه شهرآورد شبکه یک از ممیزی و سانسور شعر و ترانه آهنگ مدار صفر درجه،علیرضا قربانی طنز کردند.

کلیپ : سانسور ترانه، دوست دارم، محسن یگانه

تو برنامه شهرآورد شبکه یک از ممیزی و سانسور شعر و ترانه دوست دارم محسن یگانه طنز کردند.

- صدایی ترسناک و عجیب

صدایی فوق العاده ترسناک و خیلی عجیب در کشور اسلواکی

لطفا لینک وبلاگ من رو جاهای دیگه هم بزارید.
  • هومن دارابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.